R8 Spyder > R8 > Audi Polska | Przewaga dzięki technice
R8 Spyder

R8 Spyder

Zużycie paliwa w trybie mieszanym: 13,5–13,3 l/100km
Emisja CO2 w trybie mieszanym: 305–300 g/km

Zrodzone na torze, stworzone na drogę
Audi R8 Spyder

Niezależnie od tego, z jakiej perspektywy spojrzy się na Audi R8, jednego można być pewnym: to najwyższej klasy samochód sportowy łączący w sobie estetykę z jeszcze większą niż dotychczas mocą. Audi R8 udowadnia, że potężna moc i elegancja mogą stworzyć doskonały mariaż. Po kompleksowym odświeżeniu Audi R8 przekonuje do siebie oszałamiającymi osiągami oraz dopracowanym designem, a jeszcze bardziej drapieżny wygląd łączy je ze sportami motorowymi mocniej niż jakiekolwiek inne Audi.

Najwyższa precyzja

Nowe zawieszenie w Audi R8 wpływa na stabilność i precyzję prowadzenia. Wspomaganie – zarówno w przypadku dynamicznego układu kierowniczego, jak i układu elektromechanicznego – zostało zestrojone na nowo. Dzięki temu reakcje układu są jeszcze bardziej precyzyjne w całym zakresie prędkości.

Najwyższa precyzja
Więcej o dynamice jazdy

Bardziej dynamiczna stylistyka

Niezwykły charakter R8 jest teraz jeszcze bardziej wyrazisty – również wizualnie. Osłona chłodnicy Singleframe jest szersza i bardziej płaska, a duże wloty powietrza podzielono pionowo. Płytkie przetłoczenia w masce silnika przywodzą na myśl ikonę marki – model Audi Ur-quattro. Wszystkie te detale podkreślają sportowy wygląd Audi R8.

Bardziej dynamiczna stylistyka
Więcej o nadwoziu

Funkcjonalność: wnętrze

Nowe wnętrze Audi R8 jest jeszcze bardziej nastawione na kierowcę. Luksusowy charakter podkreślają najwyższej jakości materiały, kontrastowe przeszycia oraz szeroka paleta eleganckich barw.

Funkcjonalność wnętrza R8

System zarządzania i Infotainment

W kokpicie skupiono się na tym, co najważniejsze: na kierowcy. Uruchamianie zapłonu, tryby jazdy, systemy multimedialne – każdą funkcją kierowca może wygodnie sterować z kierownicy. Innowacyjny wirtualny kokpit Audi także skupia się na kierowcy. Jasny i kontrastowy wyświetlacz o przekątnej 12,3 cala pokazuje szereg informacji przydatnych w trakcie jazdy, a w zależności od własnych preferencji kierowca może wybierać pomiędzy trzema różnymi widokami. Na przykład w widoku wydajności obrotomierz jest podzielony na takie wskaźniki jak: moment obrotowy, moc silnika, temperatura oleju i opon, przeciążenia lub czas okrążeń na torze wyścigowym.

System zarządzania i Infotainment
Więcej o koncepcji obsługi i infotainment
Galeria
Pobierz galerię
00:00 | 00:00